Always be There


tiba2 terdetik kt hati ini nak klik kt youtube maher zain the chosen one
alang2 tu buffer sekali for the rest of my life
best sgt ke lagu2 nie?aku berkata dlm hati
aku sebelum nie pernah dgar lagu dia yg tajuk inshaAllah tu je
tu pon sbb andi dtg bilik hari tu dia dok nyanyi inshaAllah...inshaAllah...
mmg x dinafikan,sedap lagu inshaAllah tu

ok!dah siap buffer
aku pon play for the rest of my life dulu
glamour lagu nie seketika dulu
tp aku xpenah ambil tahu pon
yela,hati ni tertarik ngan yg lagha2 ja
islamic2 nie xmow lyn lgsong
headset di telinga,aku start layan
aku terbuai seketika.........
masyaAllah tabarakallah mmg sedap!!
aku play yg lain2 lagi,waaaaaaaaa terharu
lirik semuanya meyentuh hati dan perasaan!!

Allah anugerahkan Maher Zain dgn nikmat suara yg sunnguh merdu
alhamdulillah dia menghargainya dgn cara yg betul...
sehingga mampu mnyentuh hati aku yg kontang ini
mlm tu juga aku download album dia....
kawan2 pon,jomla join =)
klau yg dh ada tu,best kan best kan?
jom jadi fan Maher Zain!!


Always be there...




p/s:kawan2 kt malaysia,jgn lpaskan peluang pegi tgok maher zain!!
=)


imtiyazismail
08082010
12:00am

No comments: