perfect two

tadi hantar diba kat airport,dia nak balik negara dia.


selamat tinggal arma



kita org mmg mlas nk bwak kak sop pon pada awalnya,tp dia nk ikut juga,degil!
ha kan dh terkejut tgok airport,aku dh ckp kak sop,kt cnie bnyk kapal terbang



kak sop dh ok ckit,x tekejut sgt dah
-paan,dba,kak sop-


k.a.m.i


bersama izzah


sabar la kak sop,nanti kita balik ye



aku tau semua ini berat bg kau diba,jgnla nangis T.T



it`s time!!bubye adiba maimunah
kami hanya mampu memandang dari jauh
have a safe journey my dear roomate...



tadi balik,tengok selipar MU kau
...
aiyaaa what a feeling hahahahah
minum twist epal pon ingt kau

tgok laksa...lagi lahhhh!!

lg sedih bila dh xde org aku nk tolak2 time tido
xde lg org aku nk marah2 bila dia nk manja2 ngn aku
xde lg org nk biar pintu robok(almari) terbuka
nk gelak smua benda yg aku buat.

ohhh adiba maimunah
i`m gonna miss u!!
jgn lupa aku kat cnie...=)
ehh2 lupa,mereka ini juga rindu kau


mereka dtg bilik td,tnya auntie diba mana??sedih btol aku nk jwb...
yela,kau balik td depa tido kan...



sila rindu kami....jiran sebelah =)


bah!!
you are the best roomate that i ever have!!
thank you so much for everithing and forgive me for anything that hurting you since we met..
i love u so much....=)




imtiyazismail
05082010
12:08am



2 comments:

Sarah Mustaza said...

isk2...taching sungguh T_T
bah, walaupun kite bukan roommate...haha. tetibe

imtiyazismail said...

hahahha...
cumel la sarah nie
sarah,skrg black out
kami takot hantu!!!!!!!!!!
hahahah