kerinduan


tiba2 perasaan ini terbuai seketika

rindukan kampung halaman
jom jalan2 ke kampung aku nak?
tempat di mana aku dilahirkan,dibesarkan dan segala2nya di sini..


manis rumah manis

belakang umah aku mcm nie la pemandangan dia..ada bendang(sawah)


kejadian2 comel ini bnyk kat belakang rumah aku..adik tiri aku ni hahahha


aku akan naik moto round2 kg..kalau jalan kaki tu buang tabiat namanya


KAR 1034 ttp pilihan hati(yg ada pelekat P itu ok,bukan kenderaan pelik kt belakang tu,
yg belakang tu namanya kobokta,utk mengala bendang)
bendang=sawah


kawasan kg xleh bwak laju2..takot terjun dlm sungai


bila kita mau lepak sama2 lagi cik tisam??awak sudah mau kawen hhuhu



sungai belakang rumah..aku selalu mengai (mancing) kt cnie


di batas ban sungai inilah aku merempit sorang2 klau bosan ke tension ke
(tp klau ada lembu wlaupon sekor,aku pilih track lain tuk merempit,takot clap2 merempit ngn lembu plak)


dlam rimbunan pokok2 tu ada rumah aku


tali air..nmpk ja kecik,tp dalam oww...bahaya2


ini ialah pokok padi


ini pula bunga teratai di waktu petang(sudah tido)


abid zafri(sepupu)balik dari sekolah
(rajin btol gi sekolah naik gerek)
gerek=basikal


sudah mau maghrib..jom balik kak...nanti mama baba marah


semua gambar ini disnap bersama cik tisam(kakak aku),xingt bila
saya rindu sama kamu kak =(

p/s:ma....nk balik cuti summer nie boleh??huk3...


imtiyazismail
03072010
05:47 am

pengenalandiriparttwo



















No comments: