setitik

wuaaaaaaaaaaaa malu!!!!!!!!!!!!!!
eh2 sori,assalamualaikum semua :)

ok smbung balik
wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa T.T malu :(((
xtau la nk cita mcm mana,tp nak cita jgk
tadi kan..lam kelas kan..kan..kan...wuaaaaaaaaaaa

lap hingus lap hingus
ok semula2...
td kan..lam kelas kan...
aku gila2 punya ngantok
suara doktor pon aku dh dgr mcm suara faizal tahir nyanyi lagu apa tah,selamat malam kot..
ha lebih kurang laaaa
buku yg kat ats riba aku tu,tulisan dia aku nmpk kecik besar kecik besar dah
kdang2 bertukar jadi tulisan sanskrit pon ada.parah d
ah tu
tulisan hitam pon dh tukar jadi warna pelangi(ha petanda awal nak tersengguk time dgr lecture)
dgn niat yg murni,supaya doktor x kecik hati bila nampak aku tersenggguk pastu buat2 kejut kawan sebelah sbb nk cover,so aku pon sandarkan kepala aku kat kerusi depan.
taktik nie aku dah pakai sejak awal tahun 2 lagi,mmg berkesan sbb nmpk mcm kita tgh tunduk ala2 sedang menelaah buku kat ats riba,padahal tgh berusaha keras buat `peta` baru negara 1 malaysia

gila khusyuk aku menelaah pelajaran tidoq sebenaqnya,tiba2 aku dikejutkan dgn sesuatu yg mmg aku xpenah jangka akan berlaku!!!!!!

:: maka ter`peta`lah buku microb aku ::

ayaq liuq setitik jatuh ats buku weiiiiii!!gilaaa pengotoq hahahahah
sepantas kilat aku celik mata bulat2 mcm kartun sailormon konon2 xtidoq arr,terus buat2 teguq org sebelah,nk tnya mcm mana nk eja durian,nk cover la konon....
cesssss org sebelah pon tgh mbina peta negaranya sendiri.lega sepasa
i orang sbelah xperasan keskeskes...
tp,bru org sbelah kanan,bagaimana pula dgn orang sebelah sana,sebelah kiriku yg selalunya dihuni oleh kaum bukan sejenis??arhhhh lantaak arhhhh..kesah apa aku.mcm depa xpenah tidoq lam kelas.tp depa...tp depa..tp depa...tp depa x jatuh setitik uhuhuhuhuhuhuhuh wuaaaaaaaaaaaaaaa T.T
pedulikan....inilah dinamakan pengalaman berharga.

eh cukupla xelok cerita aib orang.ini bukan cerita aku tau,aku cerita bg pihak kawan aku.ok sekian.


*******************************


mesti kawan aku tu bajet comel nk tido mcm kucin kat ats nie


*
*
*
*

hmmm dah tau xcomel tu,buatla gaya xcomel
ambik kau...



p/s:kepada doktor,saya minta maaf sgt2 bagi pihak kawan saya sbb TERtido dlm kelas td.dia malu sgt nk ckp ngn doktor.dia ckp dia dh cuba bertahan,tp mmg xleh tahan...kang tersengguk kena kerusi depan,hilang gigi 2 batang kan dah x comel :)) maaf ya doktor(mode:rasa bersalah pon ada)


::Ya Allah Ya Tuhanku,kau permudahkanlah perjalanan hidupku ini
dalam menuntut ilmu-Mu Ya Allah..
Kau berkatilah hidupku,nafasku,amalku,ilmuku...hanya padamu aku berserah...
sesungguhnya engkaulah Yang Maha Mengetahui ::


imtiyazismail

20032011
10:08pm



4 comments:

tsam_ismail said...

woiii gamaq kucin sama ngan blog aku hahah.aku xperasan pn hang buh haha

Unknown said...

haha.merepek yat :P
tah2 ayaq liuq yat paaaa.hehe

imtiyazismail said...

hahahah comeyy kot kucin tu
tp xpa...hg punya ada tulisan

imtiyazismail said...

ain jgnla ckp cmtu...
serius bukan kami ;p