kahwennn!!

bismillahirrahmanirrahim.
assalamualaikum kawan2 semua :)

last bl0g nie diupdate 281110,hari nie 100311.
berhabuk 4 inci blog ini
patotla aku termimpi2 update blog semalam kehkehkeh :P


bnyk sgt cerita,xtau nk start dgn yg mana dulu.
ok2 kita start dgn yg nie.mari terjah!!


tanggal 21/12/2010-08/01/2011 aku telah mengambil tindakan b
erani pulang ke malaysia secara berseorangan bajet superwoman seterusnya memontengkan diri ke kelas selama 2 minggu.
aku balik bersebab ok,siap ada surat hitam putih bercopkan cop mo
hor dr taher hohooho aku balik sbb aku nk kawen eh eh salah!sbb kakak kesayangan aku ibtisam ismail kahwin.mmg bnyk gila masalah dan rintangan perlu aku hadapi utk aku smpai ke mlysia.yela,dgn kena buat surat kasi kt stiap department,nk dptkan cop dr taher 1 hal,ngn examnya,kerja batch,kerja arma,dgn otak serabut pkir tarikh midyear exam tkot clash ngn kenduri kawen akak aku,ngn tinggal kelas,ngn balik sorang diri transit kt bhrain smpai 10 jam hahahaha dan mcm2 lg laaaa ok bajet superwoman lagi

adoiiii2 tp alhamdulillah,semuanya dh berakhir.aku selamat p
ulang ke mlysia berseronok-ronok bersama family selama 2 minggu dan dgn selamatnya pulang kembali ke mesir,xsmpai seminggu terus midyear exam.terkapa2 jgk aku tgok soalana exam sbb bnyk benda aku tinggal tp xpa,aku dh cuba yg tbaik hehehe yg selebihnya,kita tawakkal kan...pnjg lak membebel.ni lah akibatnya bila lama x update blog.
ok lah.jom tgok gmbar plak.


my big family (sebelah pengantin perempuan aka my sis)



kenduri sebelah pengantin lelaki.
semua ada!!cukup korum.


cekikan terakhir dari aku,rasakan hohohohh (^_~)
luv u sham!!


kawan2 aku yg dtg.trima kaseh daun kari wehhh
dari kiri :najmi,ain,sham,aku n tirah si bambam hhahaha


ha nie dia pengantinnya.saja xmow buh gmbq depa awai2.surprise skit.
cantik kan kakak saya?hahahah
peace tu tndanya subuq.ha sham.kaihla gimme another anak nakan hohohoh ;p


shrek 4
shrek n fiona happily ever after

kahkahkah


maka dengan ini diumumkan tinggal aku jela anak mama baba yg belum berkahwin
ha kaih2,sapa nak,boleh masok meminang(mcm brg lelong plak) hahahah
sabaq noh imtiyaz...tahun5 xlmbt dah lalalalala~


to sham and ariff.semoga kebahagiaan itu milik kamu berdua hingga ke syurga sana insyaAllah.semoga cepat menimang cahaya mata,menambah koleksi kak yah clanssss...hohoho.

to sham:moga jadi hamba,anak,isteri n mama solehah yaaa...luv u!!

to ariff:jaga sham elok2.klu dy pemalaih tu,ketuk kepala dy ngn belanga hahahahah joking!!

k lahhh.jmpa kt next post!!bye assalamualaikum :)


imtiyazismail
10032011
10:48am




4 comments:

syamimi omar said...

yat, tetap yat.
comey sugguh entry ini...haahaa

imtiyazismail said...

hahaha comey mcm tuan dia x?
kah3 perasannnn.... ;p

LynnAiza said...

lawa pengantin!hihih..
congratzz k.sham..

p/s:k.yat,shrek 4??hahaha..shrek and fiona happily ever after.....i likeee!!

p.p.s: moga cpt2 dpt anak buah lagi k.yat..(wish ini utk k.sham jugakk) ;)

imtiyazismail said...

heheh..kena kan dgn depa shrek n fiona kah3 ;p
trima kasih bnyk lynn...