balik pon

assalamualaikum!!!!!!!!!
ha sapa xjawab berdosa eheheheh ^^
ngntuk sgt dah nie,tp teringin pulak nak hapdate blog ini
semoga berjaya tanpa brenti sekerat jalan sbb tertidoq ats leptop meleleh2 ayaq liuq

hari nie hari sabtu,cuti xdak kelas,bg student seperti dba,beliau memilih utk marathon cita korea 24 jam smpai juling mata sbb melihat oppa2 yg kacak2 itu,opsss jgn lempang aku bah.....
ada jgk dgr ura2 yg nk diadakan kelas pada hari sabtu dsbb
kan cuti winter yg dah terlajak2 akibat revolusi rkyat2 mesir mahu mjtuhkan uncle husni mubarak tu.mereka berjaya,mmg hebat!!!trima kaseh sgt sbb buat revolusi tu,kami student msia dpt blik free dan bergumbira bersama keluarga,x kurangnya yang balik sorang2,kembali berdua wowwww tahniah2!!!

tp kalau btol la kan ada kelas ari sbtu tu,berhajat jgk aku nak bakar opis dr taher.kita bakar!!!! angan2 kalah abg jenin.tp aku sempat gak main kasar ngn kawan2 aku dgn menipu2 sunat mengatakan ari sbtu ada kelas,dr kul 8 pg smpai 5 petang dgn memberi alasan kita terlalu ketinggalan,so jadual pack.ada yg mnjerit2 mcm jumpa ct nurhaliza.xkurang yg mnjerit mcm dah histeria,terkejut punya hal.last2 aku yg kena pelempang.oiiii sakit lahhhh!!!(cubit je,ganas sgt tu pelempang)


ok,sbnarnya aku nk crita yg hari nie sabtu,hari cuti.so kami berpeluang pergi menjemput ketibaan datin som a.k.a kak sop kat airport.kami xpergi naik teksi,bahaya katanya,kami pergi naik kereta sewa bersama seorang ust petani nie.baik orangnya,jgn risau.kami smpai kat terminal ja,kak sop pon kluar dari dlm terminal tu.kami bersalaman dan berpelukan seperti ibu yg kehilangan anak,50 tahun xjumpa,padahal bru 3minggu lepas kami berjumpa dan beriang-ria mandi kt The Carnival hoho.
selepas selesai aksi jejak kasih itu,kami pon pulang menuju ke rum
ah kak sop yg keadaannya sejibik mcm bru lepas msuk perompak.ish2 kesian.selamat mengemas kak sop!!!tp part paling best,kami mengugut kak sop utk blnja kami berdua mkn pizza king yummy.dia iyakan sajaaaa.wah2 bertambah kasih-syg aku kat kak sop...apapon kak sop,entry nie aku tulis khas utk hang(walaupon aku tau hang xkan baca) just wanna say

WELCOME BACK TO EGYPT!!!!
NEW EGYPT!!! ^^


jom pekena gambaq sekeping dua...


dalam keta,otw balik rumah kak sop


fifi@anak kak sop pon ada.siap smbut kt depan pintu lg.tapi pdan muka kena kurung kt luar sebab berak berterabur,cirit lak tu..ish3 ikut perangai emaknya la tu


kami di The Carnival..besttt moment ever ^^



esok kelas pukul 8.mari tido...
sebelum tido,mari biasakan diri dengan memaafkan semua orang.yeahhh!!
haaaa jgn lupa basuh kaki dan baca doa tido.
ok bye assalamualaikum!!!


:: Keep yourself busy in remembering your faults
so that you have no time left to remember the faults of others ::




imtiyazismail
200311
12:15am




No comments: