tatkala nak2 exam

malam ini best
angin pulak xsegan2 meow menghembus2 ahli2 bilik ini yg smemangnya ngah pnas luar dan dlm
hahahha terima kaseh abg angin!!
lipas2 pula aku tgok mmg sdg bergumbira berlari2 berkejaran sekeliling bilik ini
mybe depa ngah ada family day kot
ada main aci ligan
ada jugak yg rajin ckit main lompat tgi

gimnastik bg lipas2 akhawat
aku yg tgok nie kdg2 terasa panasnya juga
yelaaa mkin disembur2 racun itu..mkin betambah2 yg dtg ziarah kt bilik cun ni huhu sbar jela kan
depa pon makhluk Allah jugak...
so biar jela depa wat family day =)

sekarang pukul 1 pg
esok exam pkul 1 tgh hari..
hahahaha minumm nescafe punya hal
mmg xtido la aku nmpknya mlm nie

pdahal buku dh hbes bca..hahahahahahhahaha gelak bangga hbes bca buku
padahal org lain dh berkurun khatam sobsob T.T

tido xleh
buku pon dh meluat tgok aku

nk kcow lipas,depa tgh best berhari keluarga
apa lg??jom tmbh koleksi kt taman ini!!
kasi betambah semak hohhhohoho

(asal mlm ja pnyakit merepek menjadi2)

kali ini terasa nk merepek2 perihal time nak2 exam hohoh

org kata

makin dekat time exam,makin pressure,mkin membuak2 meluap2 berapi2 rasa nk punya suami.isteri,anak,cucu dan yg sewaktu dgnnya....hahaah btol kah??
tepuk dada tnya hati dan perasaan anda..
bukan apa...td time tgh khusyuk baca mukabuku(facebook)
tb2 mata nie tertarik kat post 2 org kawan
2 org kawan ini bwat post yg hmpir sama dan agak kontoversi ya di situ

mereka mengatakan mereka teringin punya anak...tmbah2 time nak2 exam nie
dlm kepala otak ini pon berfikirla,mcm mna la aku klu time exam ini ada anak?
tmbah2 anak yg bru pndai nk berjalan

mana dgn bukunya nk exam besok...nak kejar anak dok panjat kerusi meja mkn lg...ngan suami yg lapar nk mkan..ouhhh poning2 hahahaha
mybe aku belum bersedia utk smua tu lg kan..
kepada yg berada dlm situasi tersebut,mmg tabik spring arhhh!!=)



dari pemerhatian yg kurang teliti ini kan
dan benda ini juga terjadi kepada diri sendiri
huhu terasa sebak tiba2
hua2 belakon2
jadual makan juga jadual tido dh mmg tunggang terbalik tergolek2 laaa
yela mana taknya
contoh paling terdekat
pukul 1.39 pg pon x tido lg nie

kot bgun tahajjud nmpk beriman la jgk kan
nie dok bercucuk tanam kat taman ini plak hahahaha
apa barang???
lpas subuh bru tido
pastu tido smpai xsedar meleleh2 air liur smpai la zohor nak2 asar hahahaha
ouh sguh terok rutin ini..
tlong la cepat hbes exam!!!!

opsss2 benti jap mnaip..ada lipas dtg bg salam

haaa ok dh...dh kena penampar dh ngn aku
ada ke patot dtg nak msok meminang lipas bilik aku
haishhhhh...ingt aku mak ayh lipas ke
aku tuan rumah jela

dtg nk bayar duit sewa xpela jgk..

ok2 smbung cerita td...
ha bila dh time tido jd mcm tu

time mkn lg la

breakfast tetap kena breakfast
penting tu..tp dlm mimp la
ok time lunch plak

`weiii nk mkn apa nie???`
xde makanan arr...megi jela kan
haa ok gak tu...msak air cepat!!

ha itulah lunch punya gaya
klau purse tebal ckit...dan sedikit bertenaga dan punya chaya kerajinan kt dlm diri nie
bejalan kakilah kami ke kfc berdekatan..

heii kami anak dara ok

kalau ada bahan..
kami msak la...
bukan xnak msak..huhu

dinner??
pndai2la ea survive klu nk hidup...hahahaha

hasilnya...
sorang berat bdannya 41..lg sorg 46
hahahahahahahahhaah(itu underweight) =(



pastu..
bnyk yg aku terbca kt blog2
depa ckp
exam nie tiket nk bwat kebaikan
exam nie la smua org jd malaikat
yela,takot2 bila dok wat jhat,tiada berkat
xleh jawab exam dgn sempurna
hmm..yg ini aku ada sedikit kurang suka
kenapa tima exam saja mau jd baik??
lepas exam?jd syaitan balik?
xelok lahhh mcm tu...
papon yg kita buat.ingatlah ini
Allah itu Maha Melihat,Mendengar lg Maha Mengetahui

tp aku suka kalau exam itu menjadikan kita lebih baik
lebih dekat diri kita dgn Allah..
lg takut kita dgn ilmunya..
lebih dan lebih...
mudah-mudahan Allah terima segala amalan kita
amin YA ROB!!

bnyk lg sebenarnya nk tulis..
tp..
terasa diri ini perlu tidur
esok aku exam!
perlu tidur.nk caj balik apa yg kurang hahahah
maklumla dh tua2 nie...
skru pon bnyk dh yg longgar
perlu diketatkan kembali
dan sedikit info berguna

`SLEEP IS VERY IMPORTANT FOR OUR MEMORY`


ok jom tido!!
moga2 dgn tido ini dpt menajamkan memori aku untuk mjwab exam psychology pkul 1 nti..
insyaAllah =)
kawan2....doakan aku dpt jwb dgn jayanya!!
kawan2 juga ya...selamat2!!

p/s:bru tersedar penggunaan ganti diri `aku` pada entry kali ini...inilah aku heheheh

imtiyazismail
24062010
2:29am













No comments: