kau main lompat-lompat


sgt panas ini mlm,mcm nk tido dlm peti ais je haha

lg hot bila tgok dba slumber je tido dlm pnas2 cmnie haishhhh
tp beginilah summer time kt egypt kan hohohoh
panas2 mcm ni sedap jgk klau dpt post 1 entry kan?
tmbah2 entry yg dpt ngutuk si dba(rumate saya)hahahahahahahha

(1 scene di blik sue)

ehhh jom gi mkn besok..kluar rmai2 naak??
haaaa jom2!!bestnya lama xkuar!
kat mana weh?
rstoran nil ok??

haaaaa ok2.best tuh
ehhhh alaaaa xkan mkn je?
jom main bowling!!

wahhhhh mcm best..jom2!!

dh bila sbut bowling nie,mula la aku nk tringat peristiwa thun lpas
gi maen bowling rmai2 after blik dr mansoura
trus laju ja mulut aku mengata si dba

kau bah...main hari tu melompat2!!
hahahah aku ada bukti tau..aku rekod k
kelakar la kau!!hahahahah gelak evil

(keesokan harinya kat bowling centre)
wahhhhh bapak terer kau dbah!!
gila bertenaga!!kagum aku!!

dh xmelompat2 lg dah
kau blik praktis kt mlysia erhh ari tu??huhuh

(dlm hati)

haaa tu la kau yat
mengutuk org ja reti

dy juara tau
kau juara longkang ja lebih!!!!



para pemain sedang beraksi..fokus2



result dh kuar!!!auwwwww bah ko menang!!
termalu aku d c2 hahahahah



saya no 1!!!



inilah kami...kanak2 riang rebena time2 nak exam final!!!
doakan kita org najah dlm exam final nie!!!=)



p/s: dba,kau minum tongkat ali ke sebelum main??sian ali kau minum tongkat dy heheheheheheheheh


imtiyazismail
180610
11:17pm

No comments: