ini kisah,kisah semalam

semalam exam,precisely psychology exam.
uihhh mmg psycho arhhhh!!
bukan sbb exam pon,tp ada sbb lain yg lebih misteri hohohoho
kisahnya camni

pada suatu hari..
dah mcm starting buku cerita arnab dan kura2 yg aku lyn time tadika dulu plak
tukar2...

hari itu hari khamis,exam pkul 1.tgok jam,ohh awal lg,kul 11.45 bru
maklumla tempat tinggal di arma,nk gi U jln kaki setengah jam pon smpai,tp peloh berterabor la sepanjg jln

buang tabiat ke apa nk jln kaki.,kenderaan awam kan bnyk
selalunya bas abbasiyah la menjadi pilihan hati,10 minit perjalanan.
dah bila kesnya camtu,kul 11.45 sempat lg layan cerita family outing
layan punya layan
hah?dh 12.10!!cepat2!!!
alamak bju pon xsedia lg,xkan nk naked lak gi exam,tau la panas pon kt luar,tp agak2 arr kan
bahang api neraka lg panas la wehh!!
dh siap iron bju,cepat2 gi tndas

dh terasa nk mandi plak.ok layan jela kejap perasaan nk mandi tuh
aku guna sabun lux hijau aku yg dh tinggal setengah
wangi lain mcm pulak dah lux hari ini,buih pon xsegan2 membiak
bajet nk mandi 3 minit je,sekali msok bilik dh 12.30!!
sue,andi,zehan and kak sop dh siap berpakaian
terkejut beruk aku(beruk tgok aku pon xngaku spesis dia)
aku dgn gaya macho ala2 TOP Big Bang(padahal tgh gelabah) suruh dia org pegi dulu
tp dia org refuse!!
aku dh agak keadaan cmnie akan berlaku sbb dia org nie mmg xleh berpisah ngn aku,takut rindu
kami kan geng ARMA
yela xkan geng bas sekolah plak!!

anak saudara aku si jijah tu ja lyn channel astro ceria
tu pon lepas aku kalah berebut remote tv ngn dia.

aku ngn diba wat keputusan utk siap cepat2
tudung senget2 pon xpa,jnji cepat siap dan pling penting,menutup aurat
kami betolak jam 12.50
nasib bas xbuat hal.cepat ja dpt bas
jln pon x zahmah(sesak)alhamdulillah Allah permudahkan
semua org jln relax ja,mentang2 exam psycho kan haha
lagipun.selalunya kalau exam kul 1,dlm 1.15 bru stat sbb mak
cik2 assistant akan kutip sign smua org yg dtg exam hari tu,agak mkn masa la proses tuh.
tiba2 aku dpt msg dari sorg kawan..

"yat mana?xnampak pon"...

time tu ngah pgang hp sbb nk kol org tnya exam kt mana
dgn pntas aku membalas

"sabar,xsampai lg,tgh jlan.exam kat mna?"

dlm seminit,terasa vibrate tnda ada msg bru masuk

"kt tgkt 2,tmpt exam hari tu"

time tu jam kt hp dh 1.00,trus simpan hp lam beg

dlm hati,exam xstart lg nie,kwan boleh msg2 lg.

smpai juga akhirnya,pintu dewan yg dh ttup tu sue bukak slow dan penuh sopan
kami pon masuk rmai2 mcm kereta api.
mak cik2 kutip sign dh bsing2 nmpk kami masuk
yela nk cari tmpat duduk,mana tak nya,dewan dh penuh kot
kami rupanya yg lmbt sekali hehe(padahal rumah yg bol
eh dikatakan plg dekat)
dlm hati,ouh xstart lg nie,alhmdulillah.

ok dh dpt seat
sambil duduk sempat gak jeling2 kertas org sebelah
what???????????????
dh jwb soalan no 17 dah???!!!!
ouhhh no!!!mula gelabah
mak cik sign kasi kertas tuk sign nama.disertakan sekali kertas soalan and jawapan
aku berlagak tenang tgok soalan dan mula menjawab
padahal,dalaman sapa yang tahu
dh macam kena landa tsunami

bertentangan mata dgn lelaki kacak pon xrasa mcm nie huhuhu
berterbangan bebas segala organ dalaman
apa brg dh jwb soalan belas2 dah.
dlm hati kuat berdoa
tlongla..tlongla...tlongla...
tlongla jgn ckp time`s up
plz stop answering
gila ka hape huhuhuhu
xnak arr carry paper psycho,x macho itu hahaha

dgn sedaya upaya aku cuba merelaxkan diri dan cuba mnjwb
tgok soalan
soalan 1..tinggal dulu
2..ouhh mcm xpenah baca pon
3...ha???aku bc buku dia bgtau 1 jwapan ja,kenapa sni ada bnyk jwpan.huhuh tinggal jgk
soalan 4..ohhh no!!!
5...ha mcm penah tau benda nie...jwb jela kan.
ok mula mnjwb dgn lajunya selepas itu dan mula tenang kembali

time kalot2 jwb tu,aku pandang geng2 td
ouh kawan2..aku minta maaf sgt2
aku tau salah aku kita jd camnie huhuhu

moga korang tenang ya mnjwb!
eh2 smbung jwb,nk feeling2 lpas exam satgi
nk melutut bergolek2 minta maaf pon takpa,xkesah.
sekarang jawab dulu.masa mencemburui kita
akhirnya..alhamdulillah selesai jgk jwb
tnpa pkir pnjg,aku hntar je dan terus berlalu pergi dari dewan itu
aku pasrah......

bila dh kt luar,tergatal lak tgn nak cek hp

ehh ada msg la
peminat mana plak nie nk ucap gud luck exam

"yat!cepat!exam dh start la!"
received:1:02 pm

salah aku kah aku simpan hp dlm beg dan xperasan msg ni
whai geng2 sekalian?
klau aku perasan,mesti kita berlari2 kan?
xdela gelabah tgok org dh jwb soalan no 17...
huhu..AKU MINTA MAAF WEH!!!!=(

p/s:janji lepas nie klau hari exam aku mandi xpkai sbun lux lg dah!!biar busuk.jnji awal dtg exam.
hahahaahah xpkai sbun lux pon hang memang jenih lambat la yat oiiiii!!




imtiyazismail
26062010
02:11am






No comments: