tahniah kak dan kakak!!!


hye semua!!!!!assalamualaikum!!!! :)
moga-moga semua sihat walafiat nohhh.(proper intro kali ni)
nk guna ayat selalu la "ohhh lama sungguh tak update blog!!!"
kali ni bukan sebab busy,tapi sebab pemalaih.

yeahhh!!!lately ni banyak sangat benda hepi berlaku,alhamdulillah ya Allah
bukan kat aku,aku ni tumpang orang lain punya hepi ja bwat ayat kesian
jom nak ceghita.

1:kak aku yang nama ibtisam ni,nak kata pndai,tak dak la pandai mana pon.ayat jeles
lepas dia grad hari tu,dia rajin apa xtau,dia sambung wat honours.sekali result keluaq dapat first class honours plak dah.klu kt mesir nie,kira mumtaz arrr.aku punya terkejut sampai tak boleh tidoq lepas subuh pada hari itu!!!(sila jangan tiru tabiat buruk ini)
tapi tu la,aku dah bincang-bincang dengan tuan majistret a.k.a abg aku,kami sepakat,result dia itu hanyalah nasib dan berkat doa kami juga ya.(ayat org xleh terima kenyataan)
abangku,mari kita insaf.


"Sesungguhnya Allah Maha Pemurah,Maha Penyayang lagi
Maha Adil ke atas hambaNya"

siapalah kita nak menilai dan mempersoalkan rezeki dan ketetapan
Allah...


to my dear sister Ibtisam Ismail


TAHNIAH KAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku tersangatlah gembira sebenaqnya bila dengar berita ni
(ayat2 kat ats tu melawak adik-bradik ja nohhh)
u already went through sooo many things until u finished up ur honours!!teriak tu benda besala kan??
so,1st class honours tu,u deserved it lahhh!!!!!aku tumpang bangga wei.
papon kat Allah juga kita kembali,tanpa redhoNya,x jadi semua nie,btoi dak??.alhamdulillah
dah sujud syukur belum??heheheh
haaaa jgn lupa say thanks to mama baba juga!!!


-mama,sham,baba-
graduation day,uni of adelaide 2010



2-ini berita gembira kedua yg juga mbuatkan aku x tido lepas subuh,excited punya pasai.
seperti yg anda ketahui,aku ada 8 org anak saudara.klau x tau,sila baca entry ini .dah baca?dah khatam nama2 sweet mereka?haaa ini kisah anak saudara aku yang paling tua sekali,tak dak la tua mana pon,baru 12 tahun.nama diberi oleh mama dan baba dia,IFFATUL AMANI BINTI MOHD ZAHIR.
cucu sulung mama dan baba aku.hari tu dia UPSR.alhamdulillah dapat 5A!!!!!


TAHNIAH KAKAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


(kakak itu panggilan kami kepada iffah)

kakak!!!mak su hepi btol dengan kejayaan kakak.
jadi teladan kat adik2 tau.
jadi anak solehah mama baba juga!!!!
maksu syg gilaaaa kat kakak.
nanti kita jumpa nohhhh...
sila belanja mak su,upah maksu ajar kakak karangan hahahah


-izzah,iffah,irfan-


p/s:doakan mak su mumtaz plak naihhh....amin insyaAllah.
p/s/s:bnyk lg nak ceghita,tp dh x larat hehe
p/s/s:ku bersyukur dgn kurnian ini ya Allah,sekurang-kurangkan dpt menutup rapi kelukaan hati ini...:)


imtiyazismail
13112010
07:17pm












No comments: